Netradičné propagačné predmety v praxi
(časť 1.)
AUTOR: CORTESA
11. októbra 2018
Colgate ako svetoznámy výrobca zubných pást a nanuk? Čo majú spoločné?
Veľmi pekná a kreatívna myšlienka vznikla od reklamnej agentúry Young & Rubicam Bangkok, ktorá rozdávala tieto nanuky počas akcie mesiac zubného zdravia v Thajsku. Spojila chutnú čokoládovo orieškovú zmrzlinu so starostlivosťou o zdravie. Palička od nanuku bola vymodelovaná do tvaru zubnej kefky s nasledujúcou správou: „Don’t Forget”, v preklade: „Nezabudni” s logom Colgate.
Tento propagačný predmet my všetci v Cortese považujeme za geniálny. Páči sa nám s akou ľahkosťou, nevtieravosťou a originalitou sa šíri reklamné posolstvo medzi ľudí. Ľudia vždy budú mať radi dezerty a práve Colgate je tu preto, aby sme si vychutnali sladké a zároveň mali aj čisté zuby bez kazov. Táto jednoduchá správa efektívnym spôsobom pripomína zákazníkom, aby si čistili zuby.
To, že v Thajsku naozaj vedia, čo robia, svedčí aj neustále sa rozvíjajúca dentálna turistika. Vďaka rôznym marketingovým aktivitám, priaznivým cenám, moderným zubným technológiám a priateľskému prostrediu neustále rastie počet „zubných” turistov.
A čo vy? Stretli ste sa už s podobnou propagáciou? Ak hľadáte naozaj originálny reklamný predmet pre vašu firmu, neváhajte nás v Cortese kontaktovať, radi vám s tým pomôžeme.
Zdroj: http://theinspirationroom.com