Netradičné reklamné predmety v praxi (časť 3.)
AUTOR: CORTESA
20. októbra 2019
Darovali ste už krv? V Brazílii sa rozhodli pre netradičné riešenie ako podporiť túto činnosť...
Klub SanqueBom v Sao Paulo v Brazílii, uviedol na trh zaujímavé príslušenstvo pre mobilné telefóny pod názvom „Donor cable“. ˇúčelom tohto zariadenia je propagovať darovanie ľudskej krvi. Vo viacerých reštauráciách STEAK HOUSE sa ponúkala klientom možnosť dobitia telefónu prostredníctvom použitia zariadenia „Donor cable“, ktorý symbolizuje priateľstvo medzi darcom a pacientom. Spraviť z darovania krvi súčasť nášho každodenného života – to bol hlavný zámer tohto projektu.
Očakávania tejto kampane sa spájali nielen so zvýšením počtu samotných pravidelných darcov krvi, ale aj snahou nájsť partnerov, ktorý by sa podieľali na výrobe tohto zariadenia v spolupráci s firmou Club SangueBom. Celý zisk bol použitý pre podporu krvných bánk v Brazílii.
„Ponúkame cestu, ako riešiť každodenné problémy a zároveň pripomíname a zviditeľňujeme ľuďom problematiku darovania krvi. Našou najväčšou výzvou je podporiť pravidelných darcov krvi“, povedal Frederico Dutra, CEO Club SangueBom.
Zdroj: http://theinspirationroom.com