Netradičné propagačné predmety v praxi
(časť 2.)
AUTOR: CORTESA
12. novembra 2018
Výrobca automobilov Land Rover vydal pre svojich klientov knihu „Personal Extinction Prevention Book“, za ktorú získal cenu Granf Prix za dizajn v roku 2013 v Dubaji. Land Rover sa týmto rozhodol darovať existujúcim a potenciálnym klientom niečo, čo využijú v divočine a zároveň niečo, čo bude propagovať klasického dobrodružného ducha zákazníkov tejto značky.
„Land Rover vám pomôže prekonať všetky prekážky, avšak mimo neho ste v divočine ponechaný sami na seba“.
Táto kniha nielenže ponúka množstvo tipov ako prežiť pri stretnutí s nebezpečnými živočíchmi ako sú hady, medvede, škorpióny a pod., ale zároveň aj aktívne ochraňuje jej majiteľov. Každá strana totižto obsahuje mokré obrúsky, ktoré sú nasiaknuté prírodnými olejmi a inými prísadami, ktoré odpudzujú hmyz. Jedná sa o prírodne repelenty ako aj „maskovacie“ vône proti medveďom a iným nebezpečným zvieratám. Všetky náplne sa dajú po použití znovu dokúpiť.
Kniha bola poslaná 3000 majiteľom Land Rover, zadarmo bola k dispozícií v outdorových športových obchodoch, zadarmo sa dávala ako doplnok ku každému novému predanému Land Rover-u. Po prečítaní knihy sa ozvalo viac ako 170 nových potenciálnych zákazníkov, ktorí zahrnuli marketingové oddelenie niekoľkými tipmi ako odpudiť nebezpečné živočíchy...
A čo vy? Stretli ste sa už s podobnou propagáciou? Ak hľadáte naozaj originálny reklamný predmet pre vašu firmu, neváhajte nás v Cortese kontaktovať, radi vám s tým pomôžeme.
zdroj: http://theinspirationroom.com